Płaski brzuch w miesiąc

Zgrabna sylwetka i płaski brzuch to figura, która pożądana jest przez wielu. Nie ma w tym nic dziwnego, uchodzi ona za wzorzec atrakcyjności.

Istnieje wiele metod, które pozwalają na zrzucenie brzucha. Wszystkie jednak związane są bezpośrednio z odżywianiem i ćwiczeniami. Dzisiaj, pragniemy pokazać jak w trzech krokach pozbyć się nadmiaru tkanki tłuszczowej i w ciągu miesiąca osiągnąć, wymarzony płaski brzuch.

Oczywiście, należy pamiętać, że nie w każdym przypadku jest to możliwe. Wszak, spalenie kilku kilogramów nadmiaru jest niewykonalne, a poradnik dotyczy osób, których poziom tkanki tłuszczowej w okolicach brzucha oscyluje w granicach 1-2kg. Z punktu fizyki organizmu, większa metamorfoza jest praktycznie niemożliwa.

Krok 1 – plan

Miesiąc to okres w którym z całą pewnością pojawią się kryzysy, zwątpienia. Aby uniknąć zaniechania działania, należy skonstruować plan, który będzie możliwie precyzyjny.

Udowodniono, że zadaniowe podchodzenie do długotrwałych procesów sprawia, że ich realizacja jest skuteczniejsza i pewniejsza. Warto zatem skonstruować plan, ustalić cel, a także nagrody za pomyślną realizację.

Krok 2 – dieta

Zmiana nawyków żywieniowych to konieczność. Przede wszystkim należy unikać spożywania cukrów prostych. Warto również rozdzielić spożywane pokarmy na kilka mniejszych posiłków (minimum pięć).

Istotny jest również bilans wartości odżywczych, który powinien być dostosowany do podejmowanej aktywności, tryb życia, oraz wskaźnika BMI.

W diecie warto pamiętać o błonniku, który przyśpieszy metabolizm. Ponadto, należy odpowiednio nawadniać organizm (minimum 2 litry wody dziennie).

Krok 3 – ćwiczenia

Aby mieć płąski brzuch niezbędna jest realizacja ćwiczeń. Prócz standardowych planów typu ABS, A6W, które swoją drogą są bardzo skuteczne. Należy zadbać o to, by spalać tkankę tłuszczową. Do tego niezbędna jest realizacja ćwiczeń o charakterze aerobicznym tj: bieganie, jazda na rowerze, pływanie.

Przykładowy plan treningowy na miesiąc:

Poniedziałek: ABS II + Bieganie

Wtorek: ABS II

Środa: ABS II + pływanie (basen)

Czwartek: ABS II

Piątek: ABS II + jazda na rowerze

Sobota: ABS II

Niedziela: ABS II

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *